اسکل و شنقل

همه جوره

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ همه جوره خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

              

 

فک کنم اینو شنیده باشین:

اسکل پرنده ایه که غذاشو قایم میکنه، بعدش یادش میره کجا قایم کرده!

اما اینو نشنیدید:

شنقل پرنده ایه که غذاشو میده اسکل براش قایم کنه!

حالا یه نتیجه:

شنقل از اسکل هم اسکلتره.... والا!

 



نظرات شما عزیزان:

سینا16اول دبیرستان
ساعت15:57---24 فروردين 1393
عالی بود به وبم سر بزن تا لینکت کنم یعنی ادرستو بزارم تو وبم تو هم منو لینک کنmatlabbahal.blogfa.com

¥elham¥
ساعت18:06---7 شهريور 1392
وبلاگت خيليييي نازه!!!!!!!!!

ریحانه(طایفه ماه عسلی ها)
ساعت3:13---18 آذر 1391
سلام سلام.بعد از یه مدت تاخیر با 3 تا پست جدید آپم و منتظر حضور قشنگت..لطف کن بیا (خیلی خوشحال میشم)..راستی لطفا نظر جدا گونه واسه هر پستم یادت نره.منتظرم

ریحانه(طایفه ماه عسلی ها)
ساعت13:07---21 آبان 1391
سلام.آپم..خوشحال میشم سر بزنی..منتظرم ..نظر یادت نرههههه

zary
ساعت16:38---5 آبان 1391
نشانم ده صراط روشنم را، خودم را، باورم را، بودنم را
خداوندا من از نسل خلیلم / به قربانگاه می آرم «منم» را
قربان، عید سر سپردگی و بندگی مبارک


ریحانه(طایفه ی ماه عسلی ها)
ساعت13:01---12 مهر 1391
سلام.زهره جون خیلی لطف داری...خوبی از خودتههههههههههههه

ریحانه(طایفه ی ماه عسلی ها)
ساعت0:44---7 مهر 1391
زآستان رضا سرخط امان دارم
رخ نیاز بر این پاک آستان دارم
اگر چه کم زغبارم، به شوق نکهت گل
همیشه جای، در این طرفه بوستان دارم
ز تیر حادثه مرغی شکسته بال و پرم
درین چمن به صد امید آشیان دارم....آااااااااااااااااااااااا ااااااپم


ریحانه(طایفه ی ماه عسلی ها)
ساعت21:36---6 مهر 1391
گلم خوااااااااهش میکنممر300 از محبتت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 6 مهر 1398برچسب:,

] [ 14:17 ] [ زهره ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه